الجمعة، 4 مايو 2012

70 جنيه بدل 150 جنيه في يوم شامل نادي جرين أواسيس في طريق القاهرة الأسكندرية الصحراوي.




موقع رائع بعيد عن زحمة المدينة. النادي بيقدم حاجات كتيرة تعملها. ملاعب رياضية على مستوى عالي. حمام السباحة هينعشك ويبسطك جدا. وجبة الغداء أكثر من لذيذة. الأطفال تحت سن 6 سنين يدخلوا ببلاش. أنت تسترخي والأطفال يلعبوا براحتهم
الشتاء جه وراح ودلوقتي الربيع داخل علينا بجوه اللطيف اللي يشجعك تقضي اليوم كله بره. بس مع زحمة الدنيا والشغل وكل المسؤوليات, مين عنده الوقت يخطط لشوية متعة في حياته؟ إحنا عرفنا نخططلك مع عرض النهارده: إدفع 70 جنيه بدل 150 جنيه في يوم كامل شامل حمام السباحة والجيم والنادي الصحي وملاعب الرياضات وكمان وجبة غداء رائعة للعيلة كلها في نادي جرين أواسيس الرائع في طريق القاهرة الأسكندرية الصحراوي.

نادي جرين أواسيس عند الكيلو 50 في طريق القاهرة الأسكندرية الصحراوي, يعني بعيد عن دوشة وزحمة القاهرة اللي تعبتنا معاها. مع عرض النهارده ممكن تسترخي وتقضي وقت لطيف أو تنزل حمام السباحة شوية. كمان هتقدر تدخل ملاعب التنس والكورة والبينج بونج وأوضة البلياردو كمان.

لو عايز تتحرك أكتر من كده كمان فده من حقك. لازم تجرب الجيم والنادي الصحي اللي فيه جاكوزي وغرفة بخار وساونا. لو كل ده جوعك, النادي هيقدملك وجبة غداء لذيذة مع إختيارك من الفراخ البانيه والفراخ المشوية والشيش طاووق والكفتة المشوية. أما الطبق الجانبي ممكن تختار ما بين الرز والخضار المطبوخ على البخار و البطاطس المقلية وكمان تختار ما بين السلاطة الخضراء والطحينة والبابا غنوج.

النادي يعتبر مكان مثالي تاخد فيه الأولاد يلعبوا ويقضوا وقت ممتع أو ممكن كمان تروحه مع أصحابك عشان تسترخوا وتقضوا وقت مريح للأعصاب بعيد عن تعب السواقة والزحمة والشغل.

نادي جرين أواسيس بيهدف لإنه يقدملك شوية راحة بعيد عن كل متاعب الدنيا ويشجعك على الوصول للإسترخاء اللي أنت كل يوم بتحلم بيه. مع عرض النهارده هتجيلك الفرصة عشان تهرب من كل حاجة من غير ما تدفع كتير. هما سؤالين اللي أنت محتاج تجاوب عليهم, هتروح إمتى؟ وهتاخد مين معاك؟ النادي مفتوح طول الأسبوع من الساعة 11 صباحا للساعة 9 مساء يعني كل اللي أنت محتاج تعمله هو إنك تشتري العرض وتختار اليوم والساعة وتطلع على هناك. هتبقى بتعمل خدمة عظيمة لنفسك وأهلك كلهم هيحبوك عشانها كمان.
شروط الاستخدام
  • صالح لقضاء يوم كامل متكون من: إستخدام حمام السباحة، الدخول إلى ملاعب التنس أو كرة القدم أو صالة البينج بونج أو صالة البلياردو، الدخول إلى الجيم و الساونا، الدخول إلى حديقة الأطفال و وجبة غذاء مكونة من 3 أطباق: 1 طبق رئيسي (إختار من فراخ بانيه أو فراخ مشوية أو شيش طاووق أو كفتة) و 1 طبق جانبي (إختار من أرز أو خضار سوتيه أو بطاطس محمرة) و 1 سلطة (إختار من طحينة أو تبولة أو بابا غنوج أو سلطة بلدي)
  • غير صالح للمشروبات و الشيشة
  • غير صالح في يوم شم النسيم
  • الأطفال أقل من 6 سنوات يسمح لهم بالدخول مجاناً مع الأسرة
  • صالح لمدة 3 أشهر من 12 ابريل إلى 12 يوليو 2012
  • العمل طوال أيام الأسبوع، من الساعة 11 صباحاً إلى 9 مساءاً
  • صالح في فرع طريق القاهرة-إسكندرية الصحراوي
  • كل شخص يستطيع شراء 20 كوبون كحد أقصى
  • يمكن استخدام كوبون واحد فقط لكل شخص في الزيارة الواحدة
  • يجب الحجز مسبقاً: 01223222988

نادى جرين اواسيس ، طريق القاهرة-إسكندرية الصحراوي

العنوان و رقم التليفون
  • طريق مصر اسكندرية الصحراوي: الكيلو 50 طريق مصر اسكندرية الصحراوي
    01223222988

0 التعليقات:

إرسال تعليق